واکنش امیر سیاری به همه‌گیری بازی همستر در آستانه انتخابات

به گزارش خبرنگار دفاعی پایگاه خبری ارز پرس، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش مسئولان روابط عمومی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: بازدارندگی دو عامل مهم دارد که یکی قدرت سخت و یکی قدرت نرم است.

وی افزود: راهبرد استفاده از قدرت سخت استفاده از عوامل نظامی است. ما در بحث بازدارندگی و قدرت سخت علی رغم وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها به جایگاه خوبی دسترسی پیدا کردیم دلیل آن هم  این است که هدف اصلی استکبار مبارزه با انقلاب اسلامی است و ما باید خود را در مقابل دشمن آماده می‌کردیم.

دریادار سیاری ادامه داد: به دلیل بالا بودن توان بازدارندگی ما دشمن قادر به حمله نظامی به ما نبوده است و چندین جنگ که می‌توانستند بر ما تحمیل کنند رفع شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در حوزه جنگ نرم دشمن می‌خواهد بر قلب‌ها و مغزهای ما تسلط پیدا کند و امروز ما درگیر جنگ نرم هستیم. در این روند دشمن بر ذهن‌ها تسلط پیدا کرده پس از آن بر عقاید، افکار و رفتار ما تاثیرگذار خواهد بود. به این ترتیب افراد جامعه هدف بر اساس خواست دشمن رفتار می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه جنگ سخت توانمندی خود را به دشمن نشان داده‌ایم و آنها می‌دانند ما از چه توانمندی برخوردار هستیم. در حوزه جنگ نرم هم باید توانمندی خود را به دشمن نشان دهیم. مردم ما از استقامت بالایی برخوردارند و تجربه بسیار بالایی دارند و اگر همین سانحه اخیر(سقوط بالگرد رئیس جمهور) در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد شاید آن کشور فرو می‌پاشید اما به دلیل بصیرت بالا و هوشیاری مردم در کشور ما کارها به پیش رفت.

دریادار سیاری با بیان اینکه مردم علاقه‌مند به شعارهای انقلاب هستند، گفت: این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی به درخت تنومندی در کشور ما تبدیل شده است که کسی نمی‌تواند به آن آسیبی بزند. از سوی دیگر مردم ما قدردان خدمتگزاران خود هستند و این موضوع در تشییع پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت نشان داده شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت انتخابات عنوان کرد: معمولا هدف دشمن کارشکنی در فرآیند انتخابات و تبدیل آن به فرصتی برای براندازی نظام است. آرزوی دشمن جلوگیری از روی کار آمدن دولت قوی و انقلابی است و برای این کار راهبردهایی دارد. اولین راهبرد آنها ناامن سازی و ناامید سازی جامعه است. راهبرد دیگر دشمن دو قطبی سازی کاذب و دروغین است.

وی با اشاره به همه گیر شدن بازی همستر در کشور گفت: این سوال مطرح است که چرا در این بازه زمانی این بازی رشد کرده و همه گیر می شود؟ دلیلش آن است که دشمن نمی‌خواهد مردم فکر کنند که کدام کاندیدا بهتر است و این نشان می‌دهد که دشمن چگونه تلاش می‌کند با جنگ نرم خود افکار را منحرف کند. در این مقطع زمانی که ملت ما باید به کاندید اصلح فکر کند دشمن می‌خواهد فکر و ذهن مردم را به سمت دیگری ببرد.

دریادار سیاری تصریح کرد حضور پرشور مردم در کنار صندوق‌های رای قدرت نرم ما را نشان می‌دهد و شرکت در انتخابات می‌تواند بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات حال و آینده تضمین کند.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.