"میدان جی" به مدت یک‌سال مسدود می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، با توجه به اهمیت پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به عنوان یکی از کلان‌پروژه‌های شهری پایتخت، و ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به شهروندان محترم، به اطلاع می‌رساند که برای ادامه عملیات عمرانی این پروژه و تکمیل هرچه سریع‌تر آن، میدان جی در زمان‌بندی مشخصی مسدود خواهد شد.

بر این اساس، با مجوزی که از سوی شورای تامین شهرستان تهران صادر شده است میدان جی در انتهای بزرگراه یادگار امام(ره) به مدت یک‌سال مسدود خواهد شد که شهرداری تهران نیز با همکاری پلیس راهور و دستگاه‌های مرتبط تردد و مسیر جایگزین را مشخص کرده است.

پروژه مذکور مطالبه جدی شهروندان پایتخت است که بهره‌برداری از آن سبب خروج غرب شهر تهران از بن‌بست و راهگشای معضلات ترافیکی و سهولت در تردد را در پی خواهد داشت.

براساس این گزارش، فاز نخست پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به طول 2.5 کیلومتر از میدان جی تا 45 متری زرند در محدوده منطقه9 با گذر از پادگان جی اجرایی می‌شود.

هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز بر اهمیت افزایش تجهیزات و نیروی انسانی متخصص به منظور تسریع در پیشروی عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه تاکید کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، کلان‌پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) را پیچیده‌ و گسترده‌ترین پروژه عمران شهری برشمرد و توسعه اقدامات اجرایی متناسب با ابعاد پروژه را ضروری دانست.

با قطعی شدن انسداد میدان جی، به‌زودی عملیات اجرایی در تمامی نواحی پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) گسترش چشمگیری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.