جبلی: هیچ تغییری در زمان برگزاری مناظره‌های تلویزیونی نداریم

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری ارز پرس، صدا و سیما 5 مناظره 4 ساعته درنظر گرفته که از شبکه یک سیما پخش می‌شود. بنابر جدول اعلام شده اولین مناظره دوشنبه 28 خرداد، دومین مناظره پنجشنبه 31 خرداد، سومین مناظره جمعه اول تیرماه، چهارمین مناظره چهارم تیرماه و آخرین مناظره 5 تیرماه برگزار می‌شود. 

ساعت برگزاری این مناظرات بعد از اذان مغرب اعلام شد که از ساعت 20 تا 24 روی آنتن خواهند رفت. برخی از کانال‌های مجازی اعلام کردند امکان تغییر مناظرات خصوصاً آخرین مناظره به خاطر برگزاری میهمانی بزرگ غدیر وجود دارد. میهمانی که از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی از ساعت 16 تا 22 روز سه‌شنبه 5 تیرماه برگزار خواهد شد. روزی که آخرین مناظره تلویزیونی درنظر گرفته شده است. 

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما درباره احتمال تغییر در زمان برگزاری مناظرات خصوصاً آخرین مناظره تلویزیونی، تأکید کرد: زمان تبلیغات انتخابات و برگزاری مناظرات خصوصاً در هفته دوم با مناسبت‌هایی همزمانی پیدا کرده که کار را یک مقداری سخت کرده و تلاش کردیم حتی‌الامکان این محدودیت‌ها را درنظر بگیریم. به نظر نمی‌رسد جا به جایی اتفاق بیفتد. چرا که آخرین روز انتخاب شده برای مناظره یک روز قبل از سکوت انتخاباتی است و به دلیل فشردگی زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، امکان این تغییر وجود نخواهد داشت. 

وی افزود: دوره‌های قبل 5 مناظره نداشتیم و امسال این اتفاق افتاده است. تنها یک روز که سه‌شنبه است و روز عید غدیر آخرین مناظره تلویزیونی را داریم و برنامه هم به گونه‌ای تنظیم شده که شب این مناظره اجرا شود و کمتر دچار تداخل زمانی مستقیم با برنامه‌ای که طراحی شده، بشویم. 

جبلی در خصوص اینکه آیا سازوکاری برای پخش آخرین مناظره در جریان میهمانی خیابانی عید غدیر اندیشیده شده، افزود: حتماً‌ این کار شدنی است و توصیه می‌کنیم دستگاه‌های برگزار کننده این میهمانی بزرگ تمهیدی بیندیشند مردم بتوانند در جریان این میهمانی هم تماشاگر مناظره تلویزیونی در میادین و خیابان‌ها باشند. 

گفتنی است، از روز گذشته برخی در فضای‌مجازی عنوان کرده‌اند تغییراتی در زمان‌بندی‌ برنامه‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری به وجود آمده که پیگیری‌های ارز پرس از صدا و سیما نشان می‌دهد تغییراتی تا به الان به وجود نیامده و بنابر همان جدول اعلامی شبِ قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون، برنامه‌ها پیش خواهد رفت. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.