اتوبوس‌های فعال تهران به 3150 دستگاه رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، مهدی علیزاده در مراسم رونمایی از 100 دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: نخستین اقدامی که زاکانی در آغاز فعالیت خود در شهرداری تهران انجام داد، انعقاد قرارداد 175 دستگاه اتوبوس با ایران خودرو بود که نشان  می‌داد مدیریت شهر تهران اهتمام ویژه‌ای  برای توسعه حمل و نقل عمومی دارد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم این نوید را به مردم بدهیم که ناوگان نوسازی شده شهر تهران به 940 دستگاه رسیده است، ادامه داد: سال گذشته، پیش از دهه فجر 54 خط غیرفعال و نیمه فعال توسط همکاران بنده در حوزه اتوبوسرانی فعال شد و اتوبوس‌هایی در مناطق 5،6،21 و 22 فعال شدند که موجب رضایتمندی نسبی شهروندان شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: علاوه بر این234 دستگاه اتوبوس نیز اورهال کردیم و برای اورهال 154 اتوبوس بخش خصوصی نیز یارانه پرداخت کردیم. بر این اساس تعداد اتوبوس‌های شاغل در شهر تهران را به 3 هزار و 150 دستگاه رساندیم.

وی با اشاره به اینکه از تولیدکنندگان اتوبوس‌های داخلی (عقاب افشان و اسنا) تشکر می‌کنیم که اتوبوس‌های با کیفیتی تحویل دادند، افزود: با کمک خودرو سرویس شهر 416 دستگاه اتوبوس را در غرب تهران فعال کردیم و اتوبوس‌های رونمایی شده امروز در خطوط مناطق 19،17، 8 ،10 و 20 شاغل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه با ورود اتوبوس‌های نو  اتوبوس‌های فرسوده به تدریج از رده خارج می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا پایان سال با رشد اتوبوس های تولید داخل و اتوبوس‌های محل قرارداد چین، چهره شهر تغییر میکنه و باعث رضایتمندی مردم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.