ورود 1000 دستگاه ون به شهر تهران تا یک ماه آینده

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، محسن هرمزی در مراسم رونمایی از 100 دستگاه اتوبوس شهری با بیان اینکه زمان آغاز به کار مدیریت فعلی شهر تهران با 85 درصد فرسودگی ناوگان مواجه بودیم، اظهار کرد: تا قبل از این دوره مدیریت شهری 130 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده بود و عدم توجه به زیرساخت، بازسازی و مهندسی کار و خطوط جدید باعث بروز مشکلات مفرط شده بود.

وی با بیان اینکه با نگاه ویژه شورای شهر امسال بیش از نیمی از بودجه شهرداری به حوزه حمل و نقل عمومی اختصاص یافت که نشان از اهمیت موضوع دارد، ادامه داد: قرارداد تولید 2775 دستگاه اتوبوس با تولیدکنندگان اصلی منعقد شد و تا امروز 940 دستگاه اتوبوس را تحویل مردم دادیم. 

هرمزی ادامه داد: قرارداد تأمین 2500 دستگاه اتوبوس برقی نیز منعقد شده که به زودی پارت اول اتوبوس‌ها تحویل گرفته می‌شود و تا شهریور ماه از آن رونمایی خواهیم کرد؛ تغییرات حوزه حمل و نقل عمومی، زیرساختی در جمهوری اسلامی ایجاد می‌کند که ورق جدیدی از توسعه در کشور محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه این اقدامات با حمایت شهردار و شورای شهر تهران میسر شد، اظهار کرد: با کمک شهرداری منطقه 22 و کمک مالی آنها تا ماه آینده در دو فاز 1000 دستگاه ون به ناوگان اضافه می‌کنیم.

وی گفت: عملیات حفاری 300 متر تونل در خط 10 انجام شده و قرارداد خط 9 نیز منعقد شده است علاوه بر این پرونده خط 6 و 7 هم تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دستگاه تهران آینده

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.