معاون سید حسن نصرالله: شگفتی‌های بزرگتری داریم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد آنچه حزب‌الله تاکنون در نبرد برای حمایت از غزه و دفاع فعال از لبنان استفاده کرده است، بخش کوچکی از آن چیزی است که دارد و مواردی وجود دارد که ممکن است «شگفت‌انگیز» باشد.

به گزارش ارز پرس، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تصریح کرد دشمن نباید روی زمان حساب کند زیرا مقاومت تحمل بالایی دارد و در جنگ غزه پیروز خواهد شد.

قاسم در نشست ویژه‌ای که توسط انجمن بین‌المللی کارشناسان و تحلیل‌گران سیاسی برگزار شد، تأکید کرد توانمندی‌های خاص مقاومت باعث شد تا نبرد را محدود کرده، نقشه خود را به آن را تحمیل کند و دشمن را وادار کند متناسب با نقشه مقاومت حرکت کند.

وی ضمن اینکه وقوع یک جنگ گسترده را بعید دانست، خاطرنشان کرد اما اگر دشمن چنین فکری در سر داشته باشد مقاومت در ورود به جنگ لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی کاملا به این امر واقف است.

قاسم افزود: این اولین جنگی است که وارد شدیم، از آن درس گرفته‌ایم و همچنان ادامه دارد. تحولات استراتژیک به نفع محور مقاومت است و دشمن پس از این جنگ متوجه میزان خسارت سنگینی که در همه سطوح متحمل شده، خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.