حزب‌الله: با شهادت رزمندگان، مقاومت قدرتمندتر می‌شود

در پی شهادت یکی از فرماندهان مقاومت لبنان، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام کرد به شهادت رسیدن رزمندگان توسط رژیم صهیونیستی تنها موجب می‌شود مقاومت به لحاظ قدرت، کمیت و کیفیت مصمم‌تر شود.

به گزارش ارز پرس، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید «طالب سامی عبدالله (ابوطالب)» از رزمندگان مقاومت لبنان گفت: دشمن صهیونیستی همچنان به حماقت خود ادامه می‌دهد و از تجارب گذشته درس نمی‌گیرد. تجربه ثابت کرده هرگاه یکی از فرماندهان مقاومت به شهادت می‌رسد، مقاومت در میدان نبرد مصمم‌تر و قدرتمندتر می‌شود.

در جریان حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در جنوب لبنان، ۴ تن از رزمندگان حزب‌الله از جمله ابوطالب به شهادت رسیدند.

به نقل از سایت خبری العهد، صفی الدین افزود: اگر پیام دشمن از شهادت ابوطالب تضعیف عزم ما برای حمایت از غزه است، پاسخ قطعی و اجتناب ناپذیر ما پس از شهادت ابوطالب این است که بر شدت، قدرت، کمیت و کیفیت عملیات خود خواهیم افزود و دشمن خواهد دید که فرزندان مقاومت اسلامی در لبنان چه کسانی هستند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به حملات گسترده حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اشغالگر، خاطرنشان کرد اگر دشمن از آنچه در شمال فلسطین بر او گذشته است فریاد می‌زند و ناله می‌کند، باید خود را برای گریه و زاری آماده کند.

همچنین «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در گفتگو با رادیو النور با اشاره به شهادت ابوطالب گفت مقاومت در طولانی‌ترین جنگ علیه دشمن حضور دارد و وقتی که فرماندهی از مقاومت شهید می‌شود پرچم را رزمنده دیگری حمل می‌کند و پیشروی ادامه دارد.

وی تصریح کرد، فرماندهان مقاومت در میدان حضور دارند و در حال جنگ با قدرتمندترین ارتش منطقه تحت حمایت آمریکا و کشورهای غربی هستند. با این حال مقاومت معادلات جدیدی به دشمن تحمیل می‌کند هرچند که قربانی‌هایی می‌دهد اما این طبیعت جنگ است و دشمن هم بهای سنگینی پرداخت کرده که خارج از محاسبات متعارفش بود.

فضل‌الله تاکید کرد، شهادت ابوطالب و رفقایش در راه قدس تنها مقاومت را برای ادامه این جنگ در راه شهدا مصمم می‌کند. خون شهید ابوطالب انگیزه بیشتری برای ولادت رهبرانی با شایستگی‌ها و قابلیت‌های بالاست.

وی درباره جنگ غزه گفت: حمایت از ملت فلسطین و کسب پیروزی برای کودکان غزه، پیروزی برای انسانیت، اخالاق، دین و وطنمان است و جز گزینه مقاومت، گزینه دیگری نداریم.

فضل‌الله ادامه داد: طولانی کردن جنگ تصمیم شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اطرافیانش است به دلیل اینکه از مرحله پساجنگ غزه هراس دارند. این جنگ هیچ کارکردی جز قتل، ویرانی و کشتار ندارد. هرچقدر جنگ طولانی شود نه تنها باعث پیروزی رژیم صهیونیستی نمی‌شود بلکه بیشتر تحلیل می‌رود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.