قالیباف: رشد کشور در دهه 90 کمتر از یک درصد بوده است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع در جمع مسئولان ستاد‌های شهرستانی، اظهار داشت: هر کدام از شما بدون تردید خودتان یک انسان ستاد هستید و باید همه را به مشارکت دعوت کنید.

وی افزود: دوم تبیین یک تصمیم‌سازی خوب برای مردم که در این شرایط سخت از بین 6 نفر باید یک نفر را انتخاب کنند بسیار مهم است.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در قانون اساسی و مردم سالاری دینی ما اگر اشکالاتی در اداره کشور و در بخش‌های مختلف هست، نزدیک‌ترین پنجره‌ای برای تغییر و تحول که بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کنیم فقط کوتاه‌ترین و مؤثرترین راه انتخابات است.

.

قالیباف تصریح کرد: مجلس دوازدهم در سال اول خود قرار دارد. دولت چهاردهم در سال اول خود قرار دارد برنامه‌ای که کار مشترک مجلس انقلابی و دولت خدمت‌گزار مردمی بود اکنون آماده است و همه چیز برای یک حرکت و یک تحول و برای اینکه نشان بدهیم جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق بیاد و قدرت حل مسأله دارد.

وی ادامه داد: تردید نکنید همسنگران و همرزمان ما در دوران دفاع مقدس و شهدای مقاومت امروز همه روحشان حاکم بر عمل ماست، ناظر بر عمل ماست. امام ما شهدای ما رهبر معظم انقلاب و مردم ما امروز این توقع را از ما دارند.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تأکید کرد: امروز سند برنامه هفتم که قانون شده و ما انشالله در دولت خدمت و پیشرفت آن را به درستی اجرا خواهیم کرد. چون ما هم نیازمند کار‌های بسیار کوتاه مدت هستیم زیرا بخشی از مردم ما که امروز در فقر مطلق‌اند و بخشی از مردم ما هم در زیر خط فقر هستند اکنون فرصت ندارند که انشاالله درست می‌شود بلکه باید لحظه‌ای درنگ نکنیم و ما قادر هستیم این کار را انجام بدهیم ولی گام به گام این کار مشخص شده است و در جای جای برنامه هفتم این پیش‌بینی شده است.

.

قالیباف تصریح کرد: کیک اقتصاد ما در 10 سال گذشته یعنی در دهه 90 دهه که سختی بر مردم و بر کشور گذشت و متوسط رشد کشور کمتر از یک درصد در طول این دهه بوده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

قالیباف

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.