زاکانی: مقابله با فساد در 45 سال سرلوحه کاری من بوده است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، علیرضا زاکانی؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه صف اول شبکه خبر امروز چهارشنبه بیست و سوم خردادماه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت رئیسی و همرانش گفت: بنده متولد تهران به تاریخ دوازدهم اسفند سال 1344  در میدان شوش حدفاصله خراسان( اتابک و لزراده 11)  و  حدود 15 سالگی  به منطقه رفتم و شهید چمران برای ما اسطور بوده و هست.

وی گفت: 62 ماه در منطقه توفیق خدمت داشتم و در واحد تخریب واطلاعات و عملیات بودم و بعد از جانباری در واحد عملیات بودم.

زاکانی ادامه داد: از سال 82 در انتخابات مجلس شرکت کردم در 3 دوره  7 ،  8 و 9 در مجلس  حضور داشتم و در این سه دوره مسئولیت مختلفی را داشتیم که از آن جمله می‌توان رئیس کمیسیون برجام  اشاره کرد و یک دوره چهاره سال نماینده نبودم و مجدداً در مجلس دوازدهم به عنون نماینده قم حضور پیدا کردم و همزمان با این موضوعات در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهور حضور پیدا کردم و در ادامه به عنوان شهردار تهران انتخاب شدند و در شهرداری 33 ماه نوکری مردم کرده‌ام.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در این حدود 45 سال روز به روز پاسخ هستم و در هر مقطعی از انقلاب که وظیه‌ای برای من گذاشته شده است کار درنبال کرده‌ام و در این مدت  سخت ترین شرایط مبارزه با فساد را در دستور کاری قرار داده‌ام و در ابعاد اقتصادی برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد اقتصادی باید از قوی‌ترین بخش آن شروع شود تا اثر خود را در جامعه بگذارد، گفت: سخت‌ترین و بزرگترین کاری که انجام داده ام مبارزه با فساد در ابعاد اقتصادی و با قوی‌ترین شاخته‌ها در کشور بوده است که از دهه 80 این کار را شروع کردم.

زاکانی اضافه کرد: شاید ده‌ها بار برای حق مردم به دادسرا و دادگاه رفته‌ام و در همه آنها بدون هیچ وکیلی سربلند بیرون آمده‌ام.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.