نیکزاد: نباید اجازه دهیم پرچم شهید رئیسی زمین بیافتد

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز پنجشنبه 24 خرداد در نشست مسئولان ستاد‌های استانی اظهار کرد: شهید رئیسی برای نظام، انقلاب، شهدا و امامین انقلاب وارد عرصه انتخابات شد. کسی که در جایگاه مطالبه‌گری قوه قضائیه بود برای به دست گرفتن قوه مجریه آمد. لذا بدانید آبرو، گذشته و حیثیت خود را وارد انتخابات کرده‌اید. ما همه اینجا هستیم تا امورات جبهه انقلاب اسلامی پیش برود و نباید اجازه دهیم، پرچم شهید رئیسی زمین بیفتد. نگذارید افرادی روی کار بیایند که در ظاهر از مقام معظم رهبری می‌گویند اما در باطن خون به دل آن‌ها کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چشم بر هم بگذارید انتخابات تمام می‌شود و نتیجه آن اعلام می‌شود، خطاب به اعضای ستاد‌های استانی انتخابات قالیباف عنوان کرد: بدانیم که امروز اگر موشک نقطه‌زن داریم کسانی بوده‌اند که از خودشان مایه گذاشته‌اند.

نیکزاد افزود: اگر کار‌های بی‌بدیل و بی‌نظیر را در شهر تهران می‌بینید نتیجه اقداماتی بوده که در دوران حضور آقای قالیباف در شهرداری انجام شده است و اگر امروز هم دنبال عافیت طلبی بود، جایگاه بهتری وجود دارد و آن ریاست مجلس است.

وی تصریح کرد: از شما می‌خواهم در کنار اقدام برای تبلیغات و در کنار تشکیل ستاد‌ها ظرف 24 ساعت تکلیف شهرستان‌ها را مشخص کرده و عملیات را آغاز کنید. ما 24 ساعته در ستاد مرکزی به عنوان خادم شما فعال هستیم. اگر دکتر قالیباف در جبهه انقلاب از سایرین اعلم‌تر نبود، ما نیز اینجا نبودیم لذا وقتی باور داریم باید اقدام کنیم تا پیروز شویم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.