میزگرد قالیباف/خدمت و پیشرفت بر مسائل فرهنگی اثرگذار است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، برنامه «میزگرد فرهنگی» انتخابات ریاست جمهوری با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و دو نفر از همراهانش (مصطفی غقاری و صدیقه السادات حجازی) و نیز با حضور 3 نفر از کارشناسان حسین انتظامی قائم مقام سابق وزارت ارشاد، الهام یاوری، مدیر سابق بنیاد ملی نخبگان، شهاب اسفندیاری، رئیس دانشکده صداوسیما به صورت زنده از شبکه 2 سیما پخش شد.

قالیباف در این میزگرد اظهار داشت: موضوع فرهنگ یکی از موضوعات مهم هر جامعه ای است و نام دولت چهاردهم را به عنوان دولت خدمت و پیشرفت انتخاب کردیم؛ زیرا بر این باور هستیم که وقتی حرف از خدمت و پیشرفت می‌زنیم یک بر هم کنشی بر مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی افزود: پیشرفت بر فرهنگ اثر گذار است و بالعکس. همینطور که حتماً فرهنگ بر خدمت هم اثرگذار است و بر خدمات فرهنگی. ما بدون آن که به اولویت‌های فرهنگی بپردازیم حتماً نمی‌توانیم به پیشرفتمان بپردازیم یا بدون فرهنگ نه به پیشرفت می رسیم و نه کارها انجام خواهد شد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مقام معظم رهبری بدون شک یکی از شخصیت های برجسته فرهنگی ما هستند. شما نگاه کنید در همین سال‌های اخیر بیش از 10 سال مرتب ایشان تاکید بر مسائل اقتصادی داشتند. چرا این تاکید را داشتند؟ چون بدون شک خود مسائل اقتصادی  تاثیر بر مسائل فرهنگی هم می‌گذارد کما اینکه مسائل فرهنگی این تاثیر را دارد.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.