وعده‌های غیرقابل تحقق به مشارکت مردم لطمه می‌زند

محمدصالح جوکار نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری، فردی از جریان‌های مختلف روی کار آمده و همواره این مردم بوده اند که با مشارکت حداکثری در انتخابات رئیس جمهور خود را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید وعده‌های قابل تحقق ارائه دهند و در زمینه وعده‌های مطروحه برنامه داشته باشند، افزود: آنچه مهم است این است که در رقابت‌های انتخاباتی کاندیداها باید نسبت به وعده‌هایی که می‌دهند دقت کنند. نامزدها باید به این نکته توجه داشته باشند که با رفتار خود به مشارکت مردم در انتخابات لطمه وارد نکنند. ارائه وعده های غیر قابل تحقق صرفا برای گرفتن رای از مردم در دراز مدت به مشارکت مردم در انتخابات لطمه و آسیب وارد خواهد کرد.

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر اینکه  رای هر فرد در تعیین سرنوشت کشور موثر است، گفت:  کاندیداها باید در بین مردم امیدآفرینی کنند البته امیدآفرینی واقعی نه اینکه به سراغ امیدآفرینی کاذب بروند. این امیدآفرینی سبب می شود تا مردم انگیزه بیشتری برای حضور در پای صندوق های رای داشته باشند.

جوکار با بیان اینکه نامزدها باید در مناظرات اخلاق را رعایت کرده و از تخریب رقبا خود داری کنند ، تاکید کرد: ، رفتار اخلاق مدارانه کاندیداها منجر به حضور پرشورتر مردم در پای صندوق‌های رای خواهد شد و نباید تبلیغات مسموم و خلاف واقع در انتخابات از سوی نامزدها و طرفداران آنها مطرح شود.

نماینده یز در مجلس با تاکید بر اینکه همواره این مردم بوده اند که با مشارکت و با حضور پای صندوق رای رئیس جمهور را انتخاب کرده‌اند، گفت: مملکت متعلق به مردم است. هر فردی که مسئولیت می‌پذیرد نیز باید برای مردم کار کند.

جوکار تصریح کرد: رئیس جمهور باید منافع ملی و منافع مردم را در نظر بگیرد. بنابراین رای هر فرد در تعیین سرنوشت کشور موثر است. هر رای می‌تواند تغییر ایجاد کند. خود مردم با احساس مسئولیتی که دارند باید در انتخابات شرکت کرده و با نظر خود انتخاب کنند که چه کسی به آنها خدمت کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع : تسنیم
برچسب ها :

غیرقابل مشارکت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.