نیکزاد: رفع ناترازی انرژی اولویت اصلی ستاد انرژی قالیباف است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، عصر دیروز نخستین همایش ستاد مرکزی انرژی قالیباف با حضور مدیران و کارکنان صنایع نفت، پتروشیمی، برق و آب و با سخنرانی علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی قالیباف، شوشتری مشاور قالیباف و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان صنعت انرژی کشور، برگزار شد.

در این همایش ابتدا علی نیکزاد با اشاره ویژگی‌های شخصیتی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: فردی می‌تواند راه رئیس‌جمهور شهید ما را ادامه دهد که متدین و کارآمد باشد و این دو ویژگی در کارنامه اجرایی قالیباف وجود دارد.

وی افزود: قالیباف اعتماد راسخ به سربازی رهبر انقلاب را دارد و حکمرانی را بیش از همه می‌شناسد. ایران یک کشور نفتی است که نان مردم به توسعه صنعت نفت بستگی دارد.

نیکزاد تأکید کرد: بنده به آقای محرابیان وزیر نیرو گفتم که وظایف حوزه انرژی بسیار سنگین است و انتظارات از شما بالاست، به‌طوریکه حتی اگر آب زمزم و برق ادیسون را هم برای مردم تأمین کنید تازه وظیفه اولیه خود را انجام داده‌اید.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: در کمیته انرژی آقای قالیباف، باید اولویت اصلی ما بر رفع ناترازی انرژی باشد و راهکار‌های کارشناسی ارائه کنیم زیرا در غیر اینصورت کشور به بن‌بست می‌رسد.

در ادامه این همایش، فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی قالیباف در همایش ستاد مرکزی انرژی اظهار داشت: ستاد انرژی قالیباف متعلق به یک فرد، جریان و گروه نیست و همه افراد می‌توانند برای توسعه صنعت نفت در ستاد همسنگر شهید قاسم سلیمانی همکاری کنند.

وی اشاره کرد: بنده با 4 رئیس مجلس از آقایان کروبی، حدادعادل، لاریجانی و قالیباف همکاری کردم و شهادت می‌دهم که قالیباف از همه آن‌ها بهتر و ترکیبی از اجرا و تقنین را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در نظرسنجی‌ها اول است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.