جابه جایی ۵۰ درصد شبکه ریلی از طریق شرکت رجا

به گزارش خبرنگار ارز پرس ناصر بختیاری مدیر عامل شرکت رجا در یک نشست خبری با اشاره به انجام بازسازی و نوسازی ناوگان رجا برای افزایش کیفیت و ایمنی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸ دستگاه انواع واگن مسافری بازسازی سطح ۲ و یک سالن سپهر نیز رفع سانحه سنگین شده است (مجموعاً ۱۹ دستگاه) و در سال ۱۴۰۳ نیز ۲۱ دستگاه واگن دیگر در قالب قراردادهای جاری شرکت رجا توسط شرکت‌های نوین صنعت رجا و آهودشت غزال در دست بازسازی است.

وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۳ بازسازی تعداد زیادی از واگن‌ها تکمیل شود همچنین تکمیل دو دستگاه سالن پارسی جدید و نیز تبدیل ۵ دستگاه سالن دانمارکی برای سیر در منطقه جنوب در برنامه شرکت رجا است.

مدیرعامل شرکت رجا در ادامه در خصوص اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی بازسازی واگن‌های باقی مانده گفت: اولویت اصلی در بازسازی واگن‌های مسافری رجا با سالن‌های اکسپرس آلمان غربی و شرقی (۴ تخته) برنامه‌ریزی شده و تمام آنها دارای قرارداد فعال و جاری می‌باشد، همچنین واگن‌های بازسازی نشده آلمان شرقی (خلیج فارس و میلاد) نیز تعداد ۷۳ دستگاه واگن است که عملیات بازسازی آنها از سال جاری تا ۱۴۰۶ طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

بختیاری افزود: اما اولویت اصلی در تعمیرات اساسی واگن‌ها با سالن‌های پارسی ۶۰ نفره، پلور امید ۴۰ نفره، غزال ۴۰ نفره و واگن‌های دو طبقه چینی بوده که تعمیرات آنها از سال جاری آغاز و تا سال ۱۴۰۸ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همچنین در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ رام قطار خودکشش (ترن‌ست) پردیس (۲۵ سالن) تعمیر اساسی شد و از تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲ در مسیر تهران – یزد مورد بهره برداری قرار گرفت. لازم به ذکر است در حال حاضر تعمیر اساسی ۳ رام ترن‌ست دیگر (۱۵ سالن) در حال انجام می‌باشد و انشالله تا قبل از پایان سال جاری مورد بهره‌برداری مجدد قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اینکه ایمنی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به هموطنان گرامی در سرلوحه کار تمام مدیران و کارکنان این شرکت قرار دارد، افزود: با ارزیابی‌هایی که چندی پیش از سوی دستگاه‌های نظارتی مربوطه از جمله: سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سرممیزان مؤسسهSGS سوئیس از بخش‌های مختلف رجا انجام شد، این شرکت برای نخستین بار از زمان تأسیس موفق به اخذ تندیس نقره‌ای ملی در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اخذ سیستم مدیریت ایمنیISO ۴۵۰۰۱;۲۰۱۸ در مدیریت رجا خراسان شد.

منبع : مهر
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.