نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، از ارسال نامه جمعی از نمایندگان مجلس به داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره احکام فرهنگیان بازنشسته (سال 1400) خبر داد.

نماینده نجف آباد در مجلس بیان کرد: در شرایط اقتصادی این قشر تحت فشار هستند که لازم است هر چه زودتر حق و حقوق آنها پرداخت شود.

متن نامه نمایندگان به منظور به شرح ذیل است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر منظور

سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند بازنشستگان فرهنگی تا تاریخ 31/6/1400 لغایت 3/11/1400 بر اساس قانون همسان‌سازی و اسناد تصویب نامه شماره 47264/ت 58036 مورخ 1/7/99 هیئت وزیران و دستورالعمل اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و موظفین مشمول همسان‌سازی بوده‌اند اما متاسفانه صندوق بازنشستگی قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را مقرر اجرایی نکرد. از آنجا که احکام اصلاحی بازنشستگان با لحاظ نمودن رتبه آنها بر مبنای قانون همسان‌سازی که صراحتا تاکید دارد هر بازنشسته باید 90 % حقوق و فوق‌العاده‌های شاغلین همتراز و هم رتبه خود را دریافت نماید. و اجتناب از این تاکید موجب تضییع حقوق ذینفعان گردد.

لطفا با پیگیری و هماهنگی کارشناسان با حقوق بازنشستگی و تامین بودجه 9.7 همت این خواسته بحق بازنشستگان زحمتکش فرهنگی 1400 هر چه سریع‌تر محقق گردد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.