قاضی‌زاده در نشست خبری:نباید دوگانه کارنامه-سلامت ایجاد کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز شنبه در نشست خبری که در خبرگزاری فارس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت:  تمامی عزیزانی که وارد انتخابات شده‌اند بدون هیچ پیش فرضی وارد عرصه شده‌اند و چون فضای انتخابات خیلی سریع اتفاق افتاده، فرصت پاسخ گویی به شبهات خیلی کمتر شده و از این منظر شاید فضا را قدری پیچیده کند. 

وی افزود: در نبود احزاب برای معرفی افراد شایسته امواج سیاسی و هیاهوها امواج اجتماعی را به حرکت در می آورد و بعد از مدتی افراد قول‌ها و برنامه‌هایی که ارائه می‌کرده‌اند خیلی قابل انجام نبوده است. 

قاضی زاده ادامه داد: شهید رئیسی بیش از اینکه یک شخص باشد یک شخصیت است و نماد یک رئیس جمهور تراز است. کسی که در سطح ریاست جمهوری مطرح می‌شود باید دارای جامعیت باشد و تمام نقاط قوت برای اداره کشور را داشته باشد و نقاط ضعفی که موجب آسیب به کشور می شود، نداشته باشد. این فرد باید خود را در چارچوب ولایت فقیه تعریف کرده باشد و دولت باید مکتبی باشد و دولتهای غیر مکتبی اساسا جمهوری اسلامی را قبول ندارند که بخواهند رییس جمهورش باشند. 

وی عنوان کرد: رییس جمهور باید مکتب فکری و برنامه ریزی روشن برای اداره کشور و سیاستهای کلان برای حل مسائل کشور داشته باشد. رییس جمهور باید یک منظومه فکری منسجم برای حل مشکلات کشور داشته باشد و رؤس برنامه‌های اجرایی خود را باید به مردم ارائه دهد. 

این نامزد انتخاب ریاست جمهوری عنوان کرد: نباید دوگانه کارنامه، سلامت ایجاد کنیم چون مردم را دچار استیصال می‌کند. دست انقلاب پر است و چهره‌های زیادی قابل عرضه در عرصه ریاست جمهوری هستند. وجود یک نقطه ضعف در فردی در تراز ریاست جمهوری، از او فردی مانند بنی صدر می سازد. 

ادامه دارد….

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.