فرمانده حزب‌الله: مقاومت برای هر احتمالی تدارک می‌بیند

وزیر و نماینده سابق پارلمان لبنان و فرمانده حزب‌الله تاکید کرد مقاومت در حال تدارک تجهیزات جنگی برای هرگونه احتمالی است اما بعید است که اشغالگر وارد یک جنگ فراگیر شود.

به گزارش ارز پرس، «محمد فنیش» وزیر و نماینده سابق پارلمان لبنان و فرمانده حزب‌الله آغاز جنگ فراگیر از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد و تاکید کرد که این احتمال ضعیف است و در عین حال مقاومت برای هر احتمالی آماده می‌شود.

وی در مصاحبه با سایت خبری المیادین گفت مقاومت قواعد واقعی جنگ را تحمیل کرده است و از قابلیت‌هایی برخوردار است که صهیونیست‌ها را وادار می‌کند به دقت درباره هر گونه تشدید تنش فکر کنند.

فنیش خاطرنشان کرد حدود تشدید تنش فراتر از عملیات ترور یا تجاوز به اهداف مشخص و رصد شده نیست و مقاومت هم متناسب با حجم تخطی پاسخ می‌دهد. فرماندهی مقاومت همسو با تصمیمات حزب‌الله از آزادی عمل برخوردار است و قدرت بازدارندگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کند و او را به قواعد درگیری بازمی‌گرداند.

فرمانده مقاومت لبنان تصریح کرد، رژیم صهیونیستی قبلا از استراتژی جنگ‌های برق‌آسا استفاده می‌کرد اما امروز با دو جبهه مواجه است و محور مقاومت گسترده است. حزب‌الله دائما در حال رایزنی با مقاومت فلسطین است اما تصمیم گیرنده نهایی مقاومت فلسطین است و حزب‌الله از آن حمایت می‌کند.

وی افزود طی تماس‌های دوجانبه میان حزب‌الله و مقاومت فلسطین تأیید شد که مقاومت در غزه می‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد.

این وزیر سابق با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که حزب‌الله پشتیبانی غزه را تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد، متوقف نخواهد کرد و مقاومت تحت هیچ شرایطی تسلیم نمی‌شود، گفت آمریکا با بن بست سیاسی روبروست و به دنبال راه‌حلی مبتنی بر ریاکاری است اما محاسبات سیاسی این کشور نشان می‌دهد که زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.