اردوغان: پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد

رئیس‌جمهور ترکیه امروز شنبه تأکید کرد با وجود وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیانش، پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد.

به گزارش ارز پرس، به مناسبت عید قربان، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی ویدئویی ابراز امیدواری کرد ملت‌های ترک و اسلامی عیدهای بیشتری را در آرامش و شادی جشن بگیرند.

به نقل از آناتولی، رئیس‌جمهور ترکیه همچنین آرزوهای صمیمانه خود را به مناسبت عید قربان به «برادران و خواهران در غزه که این عید را در شرایطی با جنایات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی تجربه می‌کنند»، ابراز کرد.

وی همچنین موضع «خدشه‌ناپذیر» ترکیه علیه سیاست نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و اراضی اشغالی از ۷ اکتبر را تکرار کرد.

رجب طیب اردوغان با بیان اینکه ترکیه از جمله کشورهایی است که تلاش‌های مستمری برای به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین انجام می‌دهد، گفت: ما در همه‌جا از حقیقت، عدالت و صلح دفاع می‌کنیم و با وجود فشارهای شبکه صهیونیستی از گفتن حقیقت دریغ نمی‌کنیم.

رئیس‌جمهور ترکیه در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله با وجود وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیانش، پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد.

رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر جنگی خونین و ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخت و بیشتر ساختمان‌ها و مراکز غزه را منهدم و ده‌ها هزار نفر را شهید و مجروح کرد. این جنگ فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای را ایجاد کرد که باعث شد تعدادی از مردم غزه به‌ویژه کودکان در نتیجه سوءتغذیه جان خود را از دست بدهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.