قیمت‌های سرسام‌آور بلیت پروازهای داخلی تا 7 میلیون تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، به نظر می‌رسد بازار حمل‌ونقل هوایی در آستانه تابستان 403 به حال خود رها شده است؛ دلیل این مدعا نیز قیمت‌های سرسام‌آور پروازهای داخلی در برخی مسیرهای پرتقاضا مانند مشهد است.

بر اساس جدیدترین جدول نرخ بلیت پرواز مسیرهای داخلی سال 1403 سازمان هواپیمایی کشوری که 10 درصد مالیات ارزش‌افزوده و تمام عوارض متعلقه را در آن اعمال کرده‌اند، قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد یک میلیون و 326 هزار و 700 تومان است.

اما تقریبا هیچکدام از شرکت‌های هواپیمایی داخلی این نرخ اعلام و ابلاغ شده از سوی متولی حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور را رعایت نمی‌کنند.  به‌عنوان مثال هواپیمایی زاگرس بلیت اکونومی مسیر پروازی فوق را با قیمت 3 میلیون و 109 هزار و 700 تومان از طریق سایت فلای‌ تودی به فروش می‌رساند.

آوار ایر نیز بلیت پرواز تهران-مشهد را 7 میلیون و 175 هزار تومان با برچسب بیزینس کلاس می‌فروشد.

قیمت بلیت مذکور برای شرکت هواپیمایی  ایران ایرتور به‌صورت اکونومی 2 میلیون و 212 هزار تومان است. نرخ بلیت بیزینس تهران-مشهد هواپیمایی آسمان نیز 4 میلیون و 826 هزار و 300 تومان است.

هواپیمایی ماهان بلیت مذکور را با قیمت 3 میلیون و 688 هزار و 300 عرضه می‌کند. قیمت بلیت اکونومی هواپیمایی آتا نیز 2 میلیون و 665 هزار تومان است.

نرخ بلیت تهران-مشهد هواپیمایی تابان 2 میلیون و 665 هزار تومان است.

وضعیت سایر مسیرهای پروازی نیز همین‌گونه است؛ قیمت مصوب بلیت پرواز تهران-بندرعباس یک میلیون و 712 هزار و 100 تومان است، اما بلیت این مسیر پروازی توسط هواپیمایی وارش با قیمت 5 میلیون و 120 هزار تومان فروخته می‌شود.

هواپیمایی کیش نیز بلیت این مسیر پروازی را با قیمت یک میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رساند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.