الزام پرداخت تسهیلات مسکن کم‌ بهره به جوانان

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سیدجمال نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس دوازدهم در رابطه با راهکارهای بهبود وضعیت مسکن در کشور، گفت: یکی از راهکارهایی که در شرایط فعلی به بهبود روند ساخت و ساز مسکن کمک می‌کند افزایش محدوده شهری و الحاق زمین به شهرها است. شهرداری‌ها و تعاونی‌های مسکن با استفاده از این ظرفیت می‌توانند در مسیر تولید مسکن گام‌های موثرتری بردارند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه با بسته نگهداشتن شهرها امکان ساخت انبوه مسکن و برقراری تعادل میان عرضه و تقاضا و کاهش قیمت خانه وجود ندارد، عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که حتماً در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به محض تشکیل و آغاز فعالیت پیگیری می‌کنم، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مسکن به جوانان است.

موسوی اظهار کرد: اجرای دقیق قوانین مجلس از جمله قانون جهش تولید مسکن و تکمیل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان آن، قانون ساماندهی زمین، مسکن و اجاره بها و همچنین اجرای دقیق قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بهبود وضعیت بازار کمک مؤثری خواهد کرد؛ لذا این موارد را هم در کمیسیون عمران پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس دوازدهم در مصاحبه با خانه ملت تاکید کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن کمک کند، بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌های توانمند در حوزه ساخت انبوه مسکن است و تحویل واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان آن است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.