اهدای جوایز پویش «با انرژی» به مشترکان برق آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه پویش با انرژی با هدف کاهش ١٥ درصدی مصرف برق طراحی و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مشترکان می‌توانند بدون آنکه رفاه خود را کاهش دهند، با اقدامات بسیار کوچکی، مصرف خود را کاهش دهند و در این پویش شرکت کنند.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه هموطنان می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق شماره‌گیری #١٥٢١* وارد پویش شده و ثبت نام کنند، در خصوص جوایز در نظر گرفته شده است، گفت: از جمله این جوایز ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیون‌ها دستگاه لوازم برقی خانگی و… است که به صورت قرعه کشی در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ٢٦ خرداد ماه به بعد وارد فاز اهدای جوایز می‌شویم که در این خصوص اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: مشترکان در مناطق جنوبی کشور می‌توانند با خاموش کردن کولر گازی اضافه و یا تنظیم دما روی ٢٤ درجه، در این پویش مشارکت کنند.

رجبی مشهدی ادامه داد: در سایر مناطق نیز مشترکان می‌توانند با نصب سایبان روی کولر، تعویض پوشال‌ها و استفاده از دور کند کولرآبی، در این طرح مشارکت کنند.

سخنگوی صنعت برق در عین حال خاطرنشان کرد: با مشارکت در این طرح هموطنان از کنتورهای خود عکس گرفته و به صورت هفتگی در برنامه کاربردی با انرژی بارگذاری می‌کنند و در کنار شرکت در قرعه‌کشی، از جوایز هفتگی شامل اینترنت رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.