قالیباف: مردم اجازه عقب گرد به دهه 90 را ندهند

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست با فعالان ستادی خود، اظهار داشت: یک پیمان با شما اعضای ستاد و تمام مردم می‌بندم و عرض می‌کنم باید کار برای خدا، کشور، انقلاب، امام، شهدا و رهبری باشد و برای همین پای در این رقابت گذاشتم و به حول قوه الهی اگر عنایت خدا بر این بود و اعتماد مردم باعث شد که من خدمتگذار ملت شدم آن چنان کار را محکم رقم بزنیم که عزت و بزرگی برای مردم داشته باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات فرصت بی نظیر برای پنجره تغییرات و فرصتی برای تقویت ضعفها و حفظ نقاط قوت کشور است. جبهه انقلاب اسلامی با تشکیل مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با سیدالشهدای خدمت آقای رئیسی پایه‌های کشور محکم‌تر شد این درحالی بود که در دهه 90 برای کشور دهه خوبی نبود.

قالیباف افزود: در دهه 90 رشد اقتصادی در کشور کمتر از 1 درصد و رشد نقدینگی بیشتر از 26 درصد بود که نشان دهنده وضع وخیم اقتصاد کشور است و مجلس یازدهم و دولت سیزدهم مسیر را تغییر دادند تا اتفاقات خوب در کشور بیفتد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مجلس یازدهم قوانین خوب تصویب شد، بیان داشت: این قوانین برای خیزش اقتصادی و اصلاح اقتصاد کشور است. مخصوصا برنامه هفتم که با کیفیت‌تر از 6 برنامه گذشته است. این برنامه میثاق ملی است ما در یک نقطه بسیار حساس قرار گرفتیم و مردم باید یک تصمیم درست بگیرند و خدای نکرده تصمیمی نگیرند تا مجدد عقب گرد به دهه 90 شود.

قالیباف افزود: اتفاقات خوبی در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم رقم خورده است اما هنوز کارها و اقدامات زیادی وجود دارد که با انتخاب درست مردم انجام شود تا شرایط کشور یک شرایط بهتر شود. باید بگویم کشور دارای امکاناتی است که می شود مشکلات کشور را حل و فصل کرد.

وی ادامه داد: اگر تاکید بر مدیریت و مدیریت قوی در کشور می‌شود و اگر حرف از کارآمدی و مبارزه با فساد زده می‌شود یعنی اینکه باید با فساد و ناکارآمدی که حاصل عقب ماندگی کشور  است مبارزه شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ضمانت بنده کارنامه 45 ساله من است و در این سالها هیچگاه بهانه جویی نکردم که پول نیست، امکانات نیست و نمی‌گذارند بلکه شبانه روزی کار کردم و اگر توفیق شود در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرم این مدیریت قوی در سیاست داخلی و خارجی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون ببنید در سیاست خارجی چند پرونده باقی مانده است که انجام نشده یا به سرانجام نرسیده یا اگر هم رسیده است اتفاقی نیفتاده است، ما در سیاست خارجی گشایش ایجاد خواهیم کرد و از این بلاتکلیفی رهایی پیدا می‌کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: با مدیریت قوی در دهه 70 پایه‌های مستحکم گذاشته شده است که امروز با عملیات وعده صادق تمام ایرانیان احساس افتخار کردند و اکثر کشورها متحیر شده‌اند؛ مردم ما در حوزه امنیت احساس ترس ندارند اما در حوزه اقتصادی می‌ترسند و احساس امنیت ندارند که باید این ترس از بین برود.

قالیباف بیان داشت: به لطف خدا در دولت چهاردهم افتخارات بزرگ اقتصادی رقم خواهیم زد تا خانواده‌های ایرانی به جایگاه اصلی خودشان برگردند و احساس غرور کنند.

وی با بیان اینکه باید زمینه وحدت را  تا رسیدن به قبل 8 تیر فراهم کنیم، گفت: درست است که الان رقابت بین نامزدها وجود دارد که طبیعی است ولی از همه همکاران و هواداران خواهش می‌کنم اخلاق را تحت هر شرایطی حفظ کنند.

نیکزاد: کسانی باید در اردوگاه انقلاب باشند که تحصیلات و سوابقشان درخشان باشد

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر  قالیباف عصر امروز نیز در نشست اظهار داشت: امروز در شرایط حساسی هستیم و بحث بر سر ادامه مسیر انقلاب اسلامی و سرنوشت ملت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در اختیار ماست. این انقلاب ثمره امانت 220هزار شهید630هزار جانباز و 43هزار آزاده قهرمان است. ما باید بدانیم از انقلاب اسلامی و مردم سالاری پاسداری کنیم حتی با آبرو و جان  و‌ مال.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با تاکید بر اینکه باید با خدمت و اخلاص، شجاعت، خداباوری و ادامه راه شهیدان پرواز اردیبهشت تلاش کرد، گفت: باید برای حل مشکل مسکن اشتغال و مبارزه با دیوان سالاری، کسی را در قامت ریاست جمهوری ببینیم که سابقه‌ای درخشان در جنگ، آبادانی، قرارگاه خاتم و شهرداری و در مسند قانون گذاری داشته باشد.

نیکزاد گفت: باید مشارکت، امنیت و رقابت در انتخابات باشد در اردوگاه انقلاب باید کسانی باشند که تحصیلات و سوابقشان از جنگ تا سازندگی درخشان باشد و این ویژگی‌ها در کارنامه قالیباف هست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.