رسانه‌های عبری: قبل از حمله به لبنان باید دو مرتبه فکر کرد

رسانه‌های صهیونیستی هشدار دادند ارتش رژیم صهیونیستی دچار فرسایش شده است و قبل از حمله به لبنان باید این مساله به طور دقیق بررسی شود.

به گزارش ارز پرس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش کرد جنگ غزه آموخت که رسیدن به یک نتیجه زمان زیادی می‌برد و در اینجا هیچ نتیجه سریعی وجود ندارد.

این شبکه گزارش کرد پیش از جنگ در شمال فلسطین اشغالی باید این سوالات پاسخ داده شود که آیا این جنگ در صورت وقوع نتیجه‌ای خواهد داشت؟ چه زمانی نتیجه حاصل خواهد شد و بهای آن چقدر است؟

شبکه ۱۲ صهیونیستی گزارش کرد، ارتش دچار فرسایش شده است و کاملا به تسلیحات آمریکا وابسته است و از سوی دیگر جبهه داخلی به هیچ وجه امن نیست، به همین دلیل باید قبل از تصمیم گیری برای حمله به لبنان دو بار فکر شود.

در همین راستا، «دانا وایس» تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت، تصاویری که هفته اخیر در جبهه شمال گرفته شده، هم برای صهیونیست‌ها و هم برای کاخ سفید نگران کننده است. وقوع یک جنگ همه جانبه در شمال نگران کننده است.

وی افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در صورت جنگ در جبهه شمال، ایران این بار بی‌ طرف نمی‌ماند و اقدام خواهد کرد و همین مساله کاملا چهره نبرد را تغییر خواهد داد. به همین دلیل آموس هوکشتاین، نماینده رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به تل‌آویو سفر می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

رسانه لبنان مرتبه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.