تاخیر در پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری تابستان

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری خردادماه امسال را طی دو مرحله انجام داد. یک مرحله برای بازه زمانی اول تا 18 خردادماه که 25 اردیبهشت ماه آغاز شد.

مرحله دوم نیز پیش‌فروش بلیت برای بازه زمانی 19 تا 31 خرداد ماه که از 10 خردادماه آغاز شد.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران 9 خرداد در این‌باره اعلام کرد: پیش فروش بلیت برای تاریخ 19 تا 31 خرداد در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ 31 خرداد و مسیرهای برگشت تا یکم تیر) ، از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 10 خرداد ماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود. پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی، 3 ساعت بعد، از ساعت 11 روز پنجشنبه 10 خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می پذیرد.

به گزارش ارز پرس، طبق روال هر سال تا قبل از 25 خرداد ماه هر سال راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش بلیت قطارهای تابستانی را منتشر می‌کرد.  بر این اساس راه آهن جمهوری اسلامی ایران 25 خردادماه سال گذشته از آغاز پیش‌فروش غیرحضوری (سایت‌های مجاز) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تیر تا 10 شهریورماه از ساعت 14 همان روز خبر داده بود.

این در حالی است که این شرکت تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای را درباره فروش بلیت در سایت خود بارگذاری نکرده است. پیگیری‌ها در خصوص دلایل تاخیر در آغاز پیش‌فروش تاکنون به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.