زوج تهرانی پس‌انداز خود را برای آزادی 2 زندانی اهدا کردند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، به‌مناسبت فرارسیدن عید قربان و دهه امامت و ولایت، بانوی نیکوکاری که مادر دو فرزند دانشجو و بازنشسته تأمین اجتماعی بود، ضمن پرداخت 50 میلیون تومان در آزادی دو زندانی که پدر خانواده بودند، سهیم شد. این بانوی نیکوکار که در پرداخت بدهی دو زندانی سهیم شد، گفت: حقوق من و همسرم فقط یک حقوق بازنشستگی است ولی در طول سال مبلغی را برای کار خیر پس‌انداز می‌کنیم و با همان کار برکت پیدا می‌کند.

وی که نخواست خود را معرفی کند، اظهار کرد: حقوق بازنشستگی یک حقوق معمولی است ولی با همسرم تصمیم گرفته‌ایم هر ماه مبلغی در حد حتی خیلی کم پس‌انداز کنیم و خدا چنان برکتی به زندگی ما می‌دهد که به مشکل خاصی برخورد نکرده و پس‌اندازمان صرف کارهای خیر مثل کمک به تأمین جهیزیه، تعمیر لوازم ضروری زندگی دیگران مثل یخچال و هزینه تحصیل نیازمندان می شود.

این خبر می‌افزاید؛ خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.