میزگرد قالیباف/ سیاست خارجی من دارای حداکثر منافع خواهد بود

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، برنامه «میزگرد سیاسی» انتخابات ریاست جمهوری با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و دو نفر از همراهانش آقایان غریب آبادی و فکری و نیز با حضور 3 نفر از کارشناسان سیدمحمدکاظم سجادپور استاد تمام روابط بین الملل، ابراهیم متقی استاد تمام علوم سیاسی، فواد ایزدی استاد مطالعات آمریکا به صورت زنده از شبکه 3 سیما پخش شد.

قالیباف در این میزگرد اظهار داشت: اولین نکته این است که اگر مردم به بنده اعتماد کنند و دولت چهاردهم را به بنده واگذار کنند، سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی برای من مهم است و رکن رکین دولت چهاردهم خواهد بود. یعنی تمام برنامه‌های دولت یک طرف و بحث دیپلماسی و سیاست خارجی طرف دیگر.

وی افزود: بخش قابل توجهی از موضوعات در کشور چه در حوزه امنیت ملی، اقتصادی کشور و منافع ملی، ریشه در عملکرد ما در اجرای سیاستهای خارجی و سیاستهای مصوب و دستگاه دیپلماسی که در قدرت اجرای سیاستها را داشته باشد، دارد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حکمرانی در سیاست خارجی یعنی تنظیم روابط فارغ از این که ارتقاء پیدا کند یا کاهش، هدف این است حداکثر منافع و حداقل هزینه را برای کشور داشته باشد.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.