دعای خطیب مسجدالحرام برای حمایت از فلسطین و نجات مسجدالاقصی از دست صهیونیست‌ها

خطیب مسجدالحرام در خطبه نماز عید قربان از خدواند متعال خواست ملت فلسطین را حمایت کند و مسجدالاقصی را از دست متجاوزان و ظلم و ستم صهیونیست‌های اشغالگر نجات دهد.

به گزارش ارز پرس، «عبدالرحمن السدیس» خطیب مسجدالحرام امروز یکشنبه در خطبه نماز عید قربان دعا کرد: پروردگارا مسجدالاقصی را از تجاوز متجاوزان و از بی‌عدالتی صهیونیست‌های اشغالگر نجات بده.

عید قربان امسال در حالی فرا می‌رسد که ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به نوار غزه حمله کرده و بیش از ۱۲۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شدند و بیش از ۱۰ هزار فلسطینی مفقود شدند.

به نقل از شبکه خبری الاخباریه و خبرگزاری سعودی، السدیس در ادامه از خداوند خواست مسجدالاقصی را تا روز قیامت سربلند و سرافراز نگهدارد و از مردم فلسطین حمایت کند.

فلسطینی‌ها می‌گویند رژیم صهیونیستی اقدامات خود را برای یهودی سازی قدس شرقی از جمله مسجدالاقصی و نابودی هویت عربی و اسلامی آن تشدید کرده است.

السدیس در ادامه خطبه خود به تقوای الهی توصیه و تاکید کرد دین اسلام بزرگترین ارزش‌های انسانی را به ارمغان آورده است.

وی با تأکید بر اینکه «یکی از ارزش‌های بزرگ و شگفت‌انگیز اسلامی، پایبندی به وحدت دینی و ملی است»، نسبت به «گروه‌های حزبی، سازمان‌های تروریستی، انحطاط و سهل‌انگاری» هشدار داد.

این دومین فراخوان رسمی عربستان سعودی برای فلسطین برای دومین روز متوالی است. روز شنبه نیز «ماهر المعیقلی» خطیب روز عرفه و امام جماعت مسجدالحرام در صحرای عرفات خواست برای ملت فلسطین دعا کنند که توسط رژیم صهیونیستی خون‌ریز و مفسد آزار و اذیت می‌بینند و از انتقال کمک‌های انسانی به آنها ممانعت می‌کند.

رژیم صهیونیستی ۱۸ سال است که نوار غزه را محاصره کرده است و جنگ آن حدود دو میلیون نفر از مجموع ۲.۳ ساکنان آن را مجبور به فرار در شرایط فاجعه بار و کمبود شدید غذا، آب و دارو کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.