کسب جایزه البرز1403 توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، مهرداد احسانی دانشجوی دکترای دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست گرایش راه و ترابری با راهنمایی فریدون مقدس نژاد و پوریا حاجی کریمی، موفق به کسب جایزه البرز 1403 در بخش دانشجویان برگزیده شد.

کسب معدل 20 در دوره دکتری تخصصی، کسب رتبه اول دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، نویسنده 17 مقاله علمی در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، برگزیده طرح‌های بنیاد ملی نخبگان در دو سال متوالی و قبولی در مقاطع ارشد و دکتری از طریق استعداد‌های بخشی از دستاورد‌های علمی و آموزشی این دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

مراسم جایزه البرز با هدف تکریم اهالی علم و تقدیر از فناوران، حوزویان و دانشگاهیان با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، مدیر عامل بنیاد علمی فرهنگی البرز و جمعی از استادان برجسته و صنعتگران برتر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این جایزه، در تقارن با 62مین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، به 62 نفر شامل 40 نفر در بخش دانشجویان (10 نفر در بخش دانشجویان پزشکی و 30 نفر در بخش دانشجویان غیرپزشکی)، 7 نفر در بخش طلاب حوزه‌های علمیه، 10 نفر در بخش فناوران و 5 نفر در بخش دانشمندان اعطا گردید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.