ستاد انتخاباتی «خادمان ملت» قالیباف آغاز به کار کرد

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، ستاد انتخاباتی «خادمین ملت» محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متشکل از تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس به صورت سراسری آغاز به کار کرد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد خادمین ملت با اعلام آغاز به کار این ستاد، اظهار داشت: ستاد خادمان ملت متشکل از تعداد قابل توجهی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی در هماهنگی و هم‌افزایی کامل با ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در 31 استان کشور تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل این ستاد، انسجام‌بخشی به فعالیت‌های نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی است که به دنبال تبیین گفتمان آقای دکتر قالیباف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و بیان برنامه‌های دولت خدمت و پیشرفت هست.

رئیس ستاد خا‌مان ملت با بیان اینکه فعالیت‌های این ستاد در هماهنگی کامل با ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف قرار دارد، تصریح کرد: احکام اعضای شورای مرکزی ستاد و ستادهای استانی صادر شده و طی روزهای آینده نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی که به عضویت ستاد در آمده‌اند با حضور در سراسر کشور نسبت به برگزاری جلسات سخنرانی، پرسش و پاسخ و سایر برنامه‌های انتخاباتی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.