ورود اتوبوس‌های جدید به خطوط شرقی و جنوبی تهران

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: اتوبوس‌های جدید از محل قراردادهای شهرداری و از طریق شرکت‌های داخلی تأمین و به ناوگان اضافه شدند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فعلی توجه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل دارد، اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های نوسازی شده شهر تهران به بیش از ‌940 دستگاه رسیده که در خطوط به‌کارگیری شده است.

علیزاده ادامه داد: سال گذشته با توجه به نیاز مردم غرب تهران در مرحله نخست، نوسازی ناوگان تعدادی از خطوط اتوبوسرانی در مناطق غربی انجام شد و در این مرحله نوسازی خطوط شرقی و جنوبی پایتخت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه با کمک مجموعه خودرو سرویس شهر 416 دستگاه اتوبوس را به غرب تهران تحویل دادیم، خاطرنشان کرد: ناوگان جدید اتوبوسرانی پس از نصب ردیاب، کارتخوان و تجهیزات لازم در پهنه شرق و جنوب تهران به‌کارگیری شده و شهروندان مناطق 18، 19، 17، 7،14، 20، از خدمات این اتوبوس‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تهران برای رسیدن به شرایط مطلوب باید 7500 دستگاه اتوبوس داشته باشد، تصریح کرد: با اضافه شدن اتوبوس‌های نو اتوبوس‌های فرسوده از خطوط خارج می‌شوند و ان‌شاءالله تا پایان سال با رشد چشمگیر ناوگان اتوبوسرانی چهره شهر تغییر خواهد کرد و باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

علیزاده با اشاره به اینکه ضمن نوسازی ناوگان به بحث بازسازی هم توجه ویژه داریم، خاطرنشان کرد: در مجموع 464 دستگاه‌ اتوبوس به طور کامل اورهال شدند و با نوسازی انجام شده، اتوبوس‌های شاغل در تهران به 2150 دستگاه رسید که جهش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

اتوبوس جنوبی تهران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.