تظاهرات خانواده اسرای صهیونیست علیه نتانیاهو

اعضای خانواده‌ و نزدیکان اسرای صهیونیست از صبح امروز (دوشنبه) براساس فراخوان، تظاهراتی را علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه عبری هاآرتص فاش کرد که مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی که عمدتا اعضای خانواده‌ و نزدیکان اسرای صهیونیست هستند، با مسدود کردن اتوبان یک و دو در نزدیکی «هرتزلیا» تظاهراتی را در خیابان غزه در نزدیکی محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم برگزار کرده‌اند.

این روزنامه عبری همچنین نوشت، معترضان خواستار آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند. آنها همچنین از بنیامین نتانیاهو خواستند با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر سر تبادل اسرا توافق کند.

تظاهرات امروز در اراضی اشغالی بعد از صدور فراخوانی از سوی خانواده‌های اسرای صهیونیست مبنی‌ بر یک هفته تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو آغاز می‌شود.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی تقریبا هر روز برای آزادی اسرای خود تظاهرات می‌کنند. آنها با سیاست‌های نتانیاهو و کابینه وی در مورد جنگ غزه و نحوه آزادی اسرا مخالف هستند. خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید دارند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای صهیونیست در اسارت در غزه کشته می‌شوند.

تظاهرات خانواده اسرای صهیونیست علیه نتانیاهو
معترضان مخالف نتانیاهو

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ تاکنون بیش از ۱۵۶۰۰ کودک فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران کودک دیگر نیز زخمی شدند. این وزارتخانه گزارش داد که بیش از ۷۰ درصد شهدای جنگ علیه غزه، زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.