ورود نامزدهای انتخاباتی به رسانه ملی برای آغاز مناظره‌ها

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، اولین مناظره‌ی انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امشب ساعت 20 الی 24 برگزار خواهد شد. طبق اعلام قبلی، موضوع این مناظره نیز اقتصادی است. نامزدها نیز خود را به محل سازمان صداوسیما می‌رسانند تا به محل اجرای مناظره‌ها بروند.


مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات در دقایقی پیش، خود را به محل سازمان صدا و سیما رساند و بعد از ادای احترام به مقام شهدای مدفون در مسجد بلال، وارد محل برگزاری قرعه‌کشی‌های مناظره‌ها شد.

.

هم‌چنین مسعود پزشکیان دقایقی بعد از مصطفی پورمحمدی وارد رسانه ملی شد و بعد از اداری احترام به مقام شهدا، راهی ساختمان محل برگزاری قرعه‌کشی مناظره شد.

.

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز وارد رسانه ملی شده و بعد از ادای احترام به مقام والای شهدا، عازم محل اجرای قرعه‌کشی مناظره‌ها شد. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به‌همراه یک کودک به رسانه ملی آمده است.

به گزارش ارز پرس، به‌گفته‌ی دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما فرم اجرای برنامه مجری هم با مناظره‌های قبلی متفاوت است. در مناظره‌های جدید،  مجری سوال طرح نمی‌کند بلکه نخبگان هستند که سوال طرح می‌کنند.

برای هر نامزد نیم ساعت در نظر گرفته شده و هر نامزد در سه بازه زمانی 8 دقیقه به‌مدت 24 دقیقه می‌تواند به سوالات پاسخ دهد و سرانجام در یک فرصت 6 دقیقه‌ای به جمع بندی اظهارات خود بپردازد.

 

خبر در حال تکمیل است...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.