نیکزاد: راه شهید رئیسی در اردوگاه انقلاب باید شکل بگیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ارز پرس، عصر دوشنبه 28 خرداد 1403 با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، علی نیکزاد رئیس و سیدمحمدجواد شوشتری جانشین ستاد قالیباف، ستاد جوانان و نمایندگان اقشار این نامزد انتخابات افتتاح شد.

در بخشی از این مراسم محمدجواد شوشتری با بیان اینکه آقای قالیباف در طول دوران شهرداری بیش از 780 نفر از فرزندان شهدا را به استخدام رسمی شهرداری درآورد چراکه رسیدگی به وضعیت ایثارگران را وظیفه خود می‌دانند، اظهار کرد: ما در شهرداری تهران در راستای توجه به جوانان و توانمندسازی آنها، موسسه شهریاران جوان را در شهرداری تهران راه‌اندازی کردیم و بسیاری از مدیرانی که امروز در کشور بر مسند مدیریت نشسته‌اند محصول همین تفکر نخبه‌‌پروری آقای قالیباف در شهرداری تهران هستند.

وی تاکید کرد: ما در شهرداری تهران برای شهرداران ناحیه‌ها افرادی را انتخاب می‌کردیم که زیر 34 سال سن داشته باشند تا بتوانیم مدیرپروری کنیم.

جانشین ستاد قالیباف اظهار کرد: ما در شهرداری تهران هیچ پروژه‌ای را نداشتیم که بیش از 2 سال طول کشیده باشد؛ حتی پروژه‌های عظیمی همچون اتوبان امام علی(ع)، تونل نیایش و اتوبان صدر را نهایتا طی 2 سال به سرانجام رساندیم و مبنای کار ما در شهرداری تهران اجرای با کیفیت پروژه‌ها با لحاظ کردن سرعت به جهت بهره‌مندی سریعتر شهروندان از این ابرپروژه‌ها بود.

همچنین علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی قالیباف در حاشیه این مراسم بیان کرد: راه شهید رئیسی در اردوگاه انقلاب باید شکل بگیرد. آن رئیس جمهور عزیزی که بر مبنای حکمرانی در نظامی سیاسی با محوریت اخلاق، تواضع، تدین، مردم داری مردم باوری ، مجاهدت، سلامت فکری ، اعتقادی  و اخلاقی در تلاش بود تا با همه توان در خدمت مردم باشد.

وی افزود: تمام دغدغه رئیس جمهور شهیدمان این بود که بتواند مشکلات و معضلات در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه در حوزه معیشت، مسکن و ازدواج را برطرف کند و کشور را به قله بالندگی در حوزه‌های کنترل تورم، ساخت مسکن، صادرات و ... برساند.

وی افزود: عزیزان ما امروز در اردوگاه انقلاب حضور دارند و قطعا کسی می‌تواند این راه را ادامه دهد که کشور، منطقه و مباحث کلی کشور را بشناسد و بر قوانین اشراف داشته باشد و امور صنعتی، عمرانی، سرمایه‌گذاری، بورس، سیاست داخلی و خارجی و تعامل با کشورهای همسایه را بشناسد. از نظر ما از این باب آقای قالیباف می‌تواند راه شهید رئیسی را در خدمت به مردم و سیاست خارجی ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.