یک فرمانده ارتش اشغالگر کشته شدن ۸ سرباز در رفح را «دردناک» خواند

فرمانده منطقه رفح در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کشته شدن هشت سرباز صهیونیست در تل السلطان «دردناک» است.

به گزارش ارز پرس، یارون فینکلمن، فرمانده فرماندهی جنوب با سایر فرماندهان اوضاع شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نتایج عملیاتی در منطقه رفح و توسعه جنگ و درگیری را مورد بررسی قرار داد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی افزود: ما پس از حادثه دردناکی که رخ داد، اینجا در تل السلطان هستیم. ما فرماندهان و سربازان خود را در اثنای جنگ از دست دادیم، تحقیقات را به پایان خواهیم رساند و عبرت خواهیم گرفت.

فینکلمن همچنین در یک رجز خوانی مدعی شد: «اینها بهترین فرزندان ما هستند و دستور ما این است که شما رو به جلو حرکت کنید. ما در حال ضربه زدن به گردان رفح وابسته به حماس هستیم و تا زمانی که آن را شکست دهیم به این کار ادامه خواهیم داد.»

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه به هلاکت هشت نظامی خود در عملیات رزمندگان مقاومت در اردوگاه «تل السلطان» در رفح اذعان کرد. گردان‌های القسام نیز در این باره اعلام کرد در عملیات ترکیبی، نظامیان دشمن را در یک کمین گرفتار کرده و نفربر آنها را با بمب منهدم کرد.

پیشتر روزنامه عبری‌ «هاآرتص» نوشت انفجار یک نفربر زرهی در شهر رفح که منجر به کشته شدن هشت نظامی صهیونیست در روز شنبه شد، نشان‌دهنده بهای سنگینی است که رژیم صهیونیستی همچنان برای جنگ در نوار غزه می‌پردازد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.