26 زائر ایرانی در بیمارستان عربستان بستری هستند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به زائران ایرانی در منا اظهار کرد: امروز برابر با 11 ذی‌الحجه دومین روز از وقوف زائران بیت‌الله الحرام انجام شد و با توجه به شدت گرمای هوا حدود 11 هزار زائر به مرکز پزشکی حج و زیارت مراجعه کردند.

وی ادامه داد: وضعیت سلامتی زائران خوب است و نیروهای جمعیت هلال احمر در کنار زائران عزیز حضور دارند. همچنین در دومین روز از رمی جمرات هم گروه‌های پزشکی و واکنش سریع مرکز پزشکی حج و زیارت در مسیر حرکت زائران حضور داشتند. فردا دوازدهم ذی‌الحجه نیز همین خدمات و حمایت‌ها توسط مرکز پزشکی حج و زیارت از زائران برای رمی جمرات و خروجشان از منا ادامه خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به همکاری بیمارستان‌های کشور میزبان و تعامل در ارائه تجهیزات پزشکی بسیار خوب مانند بالگرد در عرفات تصریح کرد: 26 زائر ایرانی در بیمارستان‌های عربستان در مکه بستری هستند و حالشان خوب است.

وی افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت زحمات بسیار زیادی کشید و برنامه‌ریزی دقیقی هم برای انجام امور زائران داشت و با توجه به ارتباط و تعامل جمعیت هلال احمر کشورمان و وزارت بهداشت و جمعیت هلال‌احمر کشور میزبان کارها به خوبی انجام شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.