پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در 3 شهر افتتاح شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، همزمان با عید سعید قربان در مراسم‌هایی جداگانه پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای شهرهای مجلسی و بهارستان در استان اصفهان و سفید دشت در استان چهارمحال بختیاری با حضور علی‌اصغر انصاری؛ معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

ابتدا معاون وزیر ارتباطات با حضور در شهر بهارستان استان اصفهان و در حضور فرماندار اصفهان و شهردار بهارستان این پروژه را افتتاح کرد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها شهر بهارستان در مدت بیش از 9 ماه با 74 کیلومتر حفاری و داکت‌گذاری با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی توسط اپراتور فناپ اجرا شد و در این پروژه نزدیک به 60 هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند.

انصاری سپس به شهر مجلسی در استان اصفهان رفت و با حضور نماینده مردم شهر در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای این شهر، پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای شهر مجلسی را افتتاح کرد.

در پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای شهر مجلس در بیش از 100 روز با 23 کیلومتر حفاری و داکت‌گذاری و با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی، 11 هزار خانوار توسط اپراتور فناپ تحت پوشش قرار گرفتند.

معاون وزیر ارتباطات سپس با حضور در سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای این شهر را افتتاح کرد.

در پروژه این شهر نیز در مدت حدود 7 ماه با بیش از 8 کیلومتر حفاری و داکت گذاری و با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومانی آسیاتک، 1500 خانوار تحت پوشش قرار گرفتند.

هم‌اکنون با پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها نزدیک به 8 میلیون خانوار در شهرهای سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته است و این میزان تا پایان سال به 14 میلیون پوشش می رسد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.