تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای فریب افکار عمومی و دستاورد سازی در غزه

رسانه‌های عبری از تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای فریب افکار عمومی درباره جنگ در نوار غزه و دستاورد سازی در این باره پرده برداشتند.

به گزارش ارز پرس، رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش رژیم اشغالگر در تلاش است تا با فریب افکار عمومی اینگونه وانمود کند که جنبش حماس را شکست داده است.

روزنامه «هاآرتص» در این باره فاش کرد: قرار است که ارتش اسرائیل با هدف متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به شکست دادن حماس، طی روزهای آتش گزارشی از دستاوردها و اقداماتش در نوار غزه از ابتدای جنگ منتشر کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: بدون تصمیم گیری سطح سیاسی درباره «روز بعد جنگ»، دستاوردهای ارتش اسرائیل در رفح و منطقه فیلادلفیا از بین خواهد رفت و اسرائیل ممکن است آخرین ابزار فشار خود بر حماس را از دست بدهد.

هاآرتص همچنین به نقل از سربازان صهیونیست در رفح گزارش داد که آنها در این منطقه با مشکل بمب و مواد منفجره مواجه هستند.

این سربازان همچنین اعلام کردند که محله‌های مختلف بمب‌گذاری شده‌اند و این حجم از بمب در مقایسه با جنگ در شمال نوار غزه و خان یونس بسیار بیشتر است و ارتش رژیم صهیونیستی را با مشکل مواجه کرده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

علی‌رغم گذشت بیش از هشت ماه، اما ارتش رژیم صهیونیستی موفق به دستیابی به اهداف متوهمانه خود نشده است و ضربات سنگینی را از رزمندگان مقاومت در محورهای مختلف و به ویژه رفح دریافت می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.