بهادری: از امروز اقدامات دولت سیزدهم را معرفی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، صبح امروز در محل نهاد ریاست جمهوری آغاز شد. در این نشست صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان سخنگوی دولت را همراهی می‌کنند.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در ابتدای این نشست گفت: از امروز به صورت روزانه فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از 3 سال را معرفی می‌کنیم. 

وی با اشاره به رعایت حقوق مردم و توجه به نیازهای روز و مایحتاج آنها گفت: توجه به سفره مردم از جمله اولویت‌های آقای رئیسی بود و در دولت ایشان یارانه 9 برابر شد. همچنین در این دولت کالا برگ مورد توجه مردم واقع شد و اقدامات خوبی در حوزه اشتغال صورت گرفت و برای سرپرست خانوار و جوانان ایرانی اشتغال زایی شد.

بهادری جهرمی با اشاره به شعار شهید جمهور مبنی بر «جان مردم و نان مردم» در دوران کرونا، تامین دارو و درمان را اولیت دولت عنوان کرد و گفت: طی این سه سال شورای عالی سلامت که طی 10 سال گذشته یک جلسه هم نداشت، سه جلسه با حضور رییس جمهور برگزار کرد. همچین درمان کودکان زیر 5 سال و همچنین دهک‌های نخست رایگان شد.

وی افزود: همچنین 8 جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد، 7 جلسه با حضور رییس جمهور و یک جلسه بعد شهادت ایشان.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.