دست‌ و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات پهپادی مقاومت لبنان

رسانه‌های عبری گزارش دادند رژیم صهیونیستی قصد دارد از یک راه‌حل فنی برای رهگیری پهپادهای حزب‌الله لبنان استفاده کند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت: برآوردهای امنیتی مقامات تل‌آویو حاکی از این است که برای رهگیری پهپادهای حزب‌الله ظرف ۳ ماه آینده به یک راه‌حل فنی دست خواهند یافت.

این روزنامه نوشت، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی میلیون‌ها شِکِل برای مقابله با پهپادهایی که حزب‌الله علیه اهدافی در اراضی اشغالی شلیک می‌کند تخصیص داد. این تخصیص بودجه برای اختراع و ایجاد راهکار برای رویارویی با پهپادهای حزب‌الله است که خسارات و تلفات زیادی به بار آورده است.

این نشریه عبری‌زبان گزارش داد: ارتش توپخانه قدیمی «والکان» را مجددا مستقر می‌کند و سیستم گنبد آهنین را برای تعامل با جبهه شمالی بهبود می‌بخشد. با این حال سیستم امنیتی تأکید می‌کند که با وجود هرگونه تلاشی برای ارتقای وضعیت نمی‌تواند پهپادهای حزب‌الله را به طور کامل رهگیری کند.

اخیرا رسانه‌های عبری گزارش دادند، حزب‌الله لبنان تاکنون توانسته حدود ۶۰۰۰ موشک و پهپاد را به سمت الجلیل شلیک کند و شهرک‌های شمال تبدیل به شهر ارواح شده است. دفاع هوایی حزب‌الله لبنان در رهگیری پهپادهای ارتش اشغالگر و نابودی آن موفق بوده و این یک مسأله نگران‌کننده است.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر بر شدت حملات خود علیه مقرهای ارتش رژیم اشغالگر در شمال اراضی اشغالی افزوده است و این مسأله موجب نگرانی و ترس صهیونیست‌ها شده است.

از زمان آغاز جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

در حالی که موشک‌ها از لبنان به اراضی اشغالی شلیک می‌شوند و این مناطق را ویران می‌کنند، برخی از مسؤولان رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که پاسخ ضعیف دولتشان نشان‌دهنده این است که مناطق شمالی به دست حزب‌الله افتاده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.