دستور وحیدی به استاندار گیلان درباره آتش سوزی بیمارستان رشت

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس،  از لحظات اولیه سانحه آتش سوزی بیمارستان رشت در حوالی ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز سه شنبه، وزیر کشور در چند نوبت با استاندار و مسئولان استانی برای پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و نیز بررسی ابعاد و علل حادثه، تماس حاصل کرد.

 وزیر کشور همچنین در پیامی، درگذشت شماری از هموطنان در حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت را تسلیت گفت و از پیگیری‌های این وزارتخانه درباره روند و علت حریق خبر داد.

از بدو وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران را به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار داد و بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و بیمارستان صومعه‌سرا منتقل شدند.

بیمارستان خصوصی 250 تختخوابی قائم (عج) رشت، حوالی ساعت 1:30 دقیقه بامداد سه شنبه دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتش سوزی کامل مهار شد. 142 بیمار بستری در این بیمارستان به طور کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند اما تاکنون متاسفانه 8 تن از بیماران جان باخته اند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.