هوکشتاین: به‌دنبال جلوگیری از جنگ بزرگ‌ در مرزهای لبنان و اسرائیل هستیم

مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که با هدف آرام کردن جبهه جنگ در جنوب لبنان به بیروت سفر کرده است، بر ضرورت دستیابی به راه‌حل‌های تعیین کننده در این پرونده تاکید کرد.

به گزارش ارز پرس، «آموس هوکشتاین» مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه و در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان گفت: درگیری میان حزب‌الله و اسرائیل به اندازه کافی ادامه داشته است و اکنون باید راه‌حل‌های تعیین کننده‌ای برای حل و فصل این درگیری پیاده شود.

طبق گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، وی گفت: لحظات دشواری را پشت سر می گذاریم و باید راه‌حل‌های تعیین‌کننده‌ای برای مرز لبنان و اسرائیل بیابیم.

مشاور بایدن در بخش دیگری از اظهاراتش با هدف مقصر جلوه دادن مقاومت فلسطین مدعی شد: پیشنهاد بایدن برای آتش‌بس مورد پذیرش میانجیگران و اسرائیل قرار گرفته است و حماس نیز باید آن را بپذیرد.

هوکشتاین ادامه داد: پیشنهاد بایدن یک فرصت را برای آرام شدن اوضاع در مرزهای لبنان و اسرائیل فراهم می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد: چنین آتش‌بسی و به دنبال آن آرام شدن مرزها امکان بازگشت لبنانی‌ها به جنوب کشورشان و اسرائیلی ها به شمال را فراهم می‌کند.

هوکشتاین تاکید کرد: غیرنظامیان و املاک آن‌ها از تداوم این درگیری مرزی متضرر می‌شوند و آمریکا به‌دنبال جلوگیری از یک جنگ بزرگ‌تر در مرزهای متشنج میان لبنان و اسرائیل است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.