نشست بن‌سلمان و مقام‌های حاضر در حج با حضور سفیر ایران

همزمان با عید قربان، ولی‌عهد عربستان سعودی به نمایندگی از پادشاه این کشور در مراسمی از شخصیت‌های اسلامی و روسای هیات‌های حج امسال استقبال کرد.

به گزارش ارز پرس، «محمد بن‌سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی روز دوشنبه و به نمایندگی از «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در دیوان پادشاهی در «قصر منا» مراسم سالانه استقبال از مقامات دولتی و شاهزادگان سعودی، شخصیت‌های اسلامی، مهمانان پادشاه این کشور، مهمانان مقامات دولتی و روسای هیات‌ها و دفاتر امور حج امسال را برگزار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان(واس)، بن‌سلمان در این مراسم به سخنرانی و خوش‌آمدگویی به مهمانان و حجاج بیت‌الله الحرام پرداخت.

وی گفت: بسیار خرسندم که به نیابت از پادشاه عربستان عید قربان را به شما تبریک می گویم و از خداوند می‌خواهیم که این اعمال را از حجاج بپذیرد و به آن‌ها کمک کند تا با امنیت و سهولت و اطمینان مناسک را به پایان برسانند. ما به انجام این وظیفه بزرگ افتخار می کنیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم و امکانات خود را به کار می‌گیریم تا راه‌های آسایش مهمانان خدا از زمان رسیدن تا زمان برگشتن به دیار خود را فراهم کنیم.

ویدئو

بن‌سلمان در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در حالی عید قربان فرا رسید که وحشیانه‌ترین جنایت‌ها علیه برادرانمان در غزه تداوم دارد و ما بر لزوم پایان‌دادن فوری به این تجاوزها تاکید می‌کنیم. از جامعه بین‌المللی می خواهیم که تمام اقدامات در راستای حفظ جان مردم غزه را اتخاذ کند.

ولی‌عهد عربستان سعودی همچنین گفت: همچنین بر لزوم اجرای قطعنامه های اخیر شورای امنیت مبنی بر ایجاد آتش بس در غزه تاکید می‌کنیم. عربستان بار دیگر از جامعه بین‌المللی می خواهد که دولت مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی را به رسمیت بشناسد تا ملت برادر فلسطین حقوق مشروع خود را به دست بیاورد و صلح فراگیر، عادلانه و پایدار محقق شود.

بن‌سلمان در پایان سخرانی خود ضمن تبریک عید قربان، برای امت اسلامی آرزوی امنیت و آسایش کرد.

نشست بن‌سلمان و مقام‌های حاضر در حج با حضور سفیر ایران
دیدار بن‌سلمان و عنایتی

او همچنین با شخصیت‌های سیاسی حاضر در این مراسم از جمله «علیرضا عنایتی» سفیر ایران در عربستان مصافحه کرد و به آن‌ها خوش‌آمد گفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

سلمان ایران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.