نامزدها کلی‌گویی می‌کنند / اشکال ساختار مناظره

به گزارش خبرنگار ارز پرس، امین دلیری یکی از تحلیلگران مسائل اقتصادی و مدرس دانشگاه درباره مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که شب گذشته در سیما برگزار شد به مهر گفت: در بخش نخست مناظره بیشتر درباره کلیات صحبت شد و به مسائل ریز که مربوط به موضوع مهار تورم و رشد تولید بود پرداخته نشد؛ البته در بخش دوم هم همین گونه بود.

وی افزود: پس از تنفس نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تا حدودی ریزتر شدند اما باز هم کفایت نمی‌کرد و به نظرم سخنان نامزدها خیلی تخصصی نبود و کاملاً به مسائلی که پرسش شده بود پرداخته نشد.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی یادآور شد: دلیل این امر به ساختار مناظره هم بر می‌گردد. پرسش‌ها ضبط شده بود و موضوع‌ها خیلی خوب منتقل نمی‌شد. سوالات باید در نشست و به طور مستقیم مطرح شود. همچنین خود مجری باید گرداننده نشست باشد و در جایی که نامزدها به مسائل مورد پرسش نمی‌پردازند یا از موضوع دور شده‌اند، تذکر دهد.

دلیری در پایان گفت: همان طور که آمد نامزدها به چرایی مسائل از جمله نرخ تورم نپرداختند اینکه چرا تورم داریم؟ چرا ۴ تا ۵ سال است که نرخ تورم بالای ۴۰ درصد بوده و ماندگار شده است؟ چگونه می‌توان این تورم را مهار کرد، در چه مدت و با چه ابزارهایی؟ متأسفانه نامزدها در این خصوص پاسخ روشنی ارائه ندادند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.