انهدام محموله بزرگ مواد مخدر توسط مأموران پلیس تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت در عملیاتی ضربتی، 350 کیلوگرم هروئین را از داخل 3 تریلر که حامل حداقل 60 تن بار بودند، کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این عملیات، چهار قاچاقچی دستگیر و خودروهای حامل آنها توقیف شد. این محموله که در یکی از جاده‌های برون‌شهری حوزه تهران در حال انتقال به خارج از شهر و به سمت مرز بود، احتمال توزیع در داخل تهران را نیز داشت، اما با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس شناسایی و توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یک گرم از این مواد مخدر، برای معتاد کردن یک جوان کافی است، گفت: مجرمان از تمام روش‌ها، از جمله فضای مجازی، برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌کنند. به تمام کسانی که از طریق فضای مجازی اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، هشدار داده می‌شود که پلیس کاملاً بر آنها اشراف دارد.

وی ادامه داد: شاهد پاکسازی و عدم حضور معتادان در مناطقی از شهر هستیم. توزیع‌کنندگان مواد دستگیر می‌شوند و دسترسی به مواد دشوار شده است. علاوه بر این، برخورد و جمع‌آوری معتادان، قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مأموران جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر در 3 ماهه نخست سال جاری، با تلاش شبانه‌روزی و عزم راسخ در جهت ریشه‌کن کردن این بلای خانمان‌سوز، موفق به کشف 5 هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند. این کشفیات که تنها بخشی از اقدامات ارزشمند این دلاورمردان در مسیر مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر است، 350 کیلوگرم بیشتر از مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.