کشف 5 هزار مورد تخلف در مراکز توزیع کالاهای اساسی در کشور

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی گفت: این تعداد تخلف ظرف دو ماه گذشته از تعداد 36هزار و 850 مورد بازرسی از مراکز تامین و توزیع کالاهای اساسی، انبارها و سردخانه‌ها کشف و متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و در راستای اطلاع رسانی از عملکرد بازرسی و نظارت وزارت جهادکشاورزی برای احقاق حقوق عمومی افزود: طرح نظارتی بهاره دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی از اول اردیبهشت ماه سالجاری تا پایان خرداد ماه در سراسر کشور انجام شد.

به گفته امراللهی گران فروشی، عرضه خارج از شبکه ،احتکار، عدم ثبت در  سامانه جامع انبارها و جامع تجارت و همچنین عدم رعایت قیمت گذاری در صدر موارد تخلف قانونی قرار داشته است.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی همچنین گفت: به منظور مقابله با تخلفات احتمالی و رفاه حال مصرف کنندگان از اول تیر ماه سالجاری تا پایان شهریور ماه نیز طرح نظارتی ویژه تابستان برگزار می‌ شود.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله جدید عمده برنامه‌ بازرسان این دفتر به بازبینی مجدد گلوگاه‌های بروز تخلف اختصاص می‌یابد، افزود :مصرف کنندگان کالاهای اساسی به ویژه در شبکه عمده خرید و فروش کالا می‌توانند موارد تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند تا سریعا از سوی بازرسان وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی و متخلفان به مراجع تعزیراتی معرفی گردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.