اساتید دانشگاه آزاد خواستار عذرخواهی پرشکیان شدند

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، 4100 نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای تخریب و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی توسط یکی از کاندیدای ریاست جمهوری را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلًا سَدِیداً
(احزاب- 70)

یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان را گرامی می‌داریم و در این گرماگرم تبلیغات انتخاباتی درود می‌فرستیم به روح ایشان که توهین‌ها و تخریب‌ها را تحمل نمود و اخلاق را فدای اهداف سیاسی و دنیایی ننمود.

در این ایام شاهد تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هستیم. کارزاری که تا چند روز آینده نتیجه آن مشخص می‌شود و در گام اول پیروز واقعی افرادی هستند که بیش از دیگران اخلاق و منش اسلامی را سرلوحه قرار داده و خسران زده عده‌ای که به‌خاطر به‌دست‌آوردن منصبی دنیایی با دروغ‌گویی، تهمت‌زنی، تحقیر و تخریب به لجن‌پراکنی پرداخته و موجبات ایجاد ناامیدی و تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌نمایند بی‌توجه به اینکه ( ان اکرمکم عندالله اتقاکم).

قطعا یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی، ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست که در جهت بالا بردن سطح علمی و فرهنگی در کشور اقدامات شایسته و تاریخی انجام داده است.

حضور شماری از اساتید و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مسئولیت‌های مهم و بزرگ کشوری، حضور اساتید این دانشگاه در بین نخبگان و دانشمندان یک درصد و دو درصد دنیا، کسب مدال‌های رنگین بین المللی در عرصه‌های مختلف همگی برگ زرینی در کارنامه این دانشگاه می‌باشد.

تخریب و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی در اظهار نظر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که یا از روی جهل و یا از روی عناد صورت گرفت، خاطر بسیاری از دوستداران علم و فرهنگ را مکدر نمود و خانواده دانشگاه آزاد (اساتید، کارکنان و دانشجویان) را رنجاند.

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تذکر به فعالان عرصه رقابت انتخاباتی، اعلام می‌دارند این‌گونه رفتار و گفتارهای ناشایست غیراخلاقی موجبات تخریب و تضعیف دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را فراهم نموده و باعث خوشنودی دشمنان این انقلاب می‌گردد.

علی‌هذا عذرخواهی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و دلجویی از ایشان در تریبون رسمی کمترین اقدام می‌باشد و امیدواریم دیگر شاهد رفتارهای غیرحرفه‌ای در روزهای باقی‌مانده تبلیغات نامزدها نباشیم.

به گزارش ارز پرس، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم طی روزهای گذشته در دانشگاه تهران فارغ الحصیلان دانشگاه آزاد را بی سواد خطاب کرده بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.