موکب جهاد تبیین راه‌آهن/ بیان دستاوردهای دولت رییسی

محمد مصطفوی فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ارز پرس با بیان اینکه بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز برای راهپیمایی عظیم 10 کیلومتری غدیربرنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است، گفت: در سال 1403 نیز مانند سال گذشته پردیسی برای این رویداد راه‌اندازی می‌شود که دارای غرفه کودک است و برای کودکان برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن مانند سال گذشته یک برنامه استیج نیز برگزار می‌شود که شامل 4 ساعت برنامه زنده است. در کنار این موارد برای کودکان نیز برنامه‌های خاصی از جمله مسابقه، سفال، گریم صورت و غیره انجام می شود.

مصطفوی افزود: اما نکته متمایز مراسم امسال نسبت به سال قبل ایجاد غرفه جهاد تبیین است که با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی شده است. همچنین امسال سخنرانی درباره دولت شهید رییسی وانتخابات پیش روانجام خواهد شد.

فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های بسیج راه آهن در این زمینه ایجاد ایستگاه های صلواتی است که خانواده‌ها به طور خودجوش آن را آماده می‌کنند که بسیار کار بزرگی نیست. همچنین در غرفه کودکان نیز خانواده ها به عنوان مربی نقش فعالی دارند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.