واکنش وزارت ارتباطات به ادعای آذری جهرمی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، محمداحسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به اظهارنظر آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در مورد اقدامات دولت سیزدهم در حوزه توسعه فیبرنوری و اینترنت واکنش نشان داد.

خرامید در صفحه شخصی خود نوشت: "در دوره شما یک متر فیبرنوری در شهرها کشیده نشد و شما اعتقاد داشتید که اتوبان احتیاج نداریم.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ,

در این دو سال بیش از 10000kmفیبر نوری در 200شهر کشیده شده و40درصدخانوارهای شهری به فیبرنوری دسترسی دارند. ما کارمان شفاف است،از همشهری ها در جهرم سوال کنیدوhttp://iranfttx.irرا ببینید"

به گزارش ارز پرس، امشب در مناظره تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، آقای سعید جلیلی به اقدامات دولت شهید رییسی درباره گسترش فیبر نوری و توسعه اینترنت اشاره کرد که آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی درواکنش به این آمار در صفحه شخصی خود نوشت:

"آمارهای آقای جلیلی در مورد توسعه اینترنت در دولت سیزدهم نادرست است.
‏هر چند دولت سیزدهم درباره توسعه روستایی ادامه دهنده مسیر عظیم کاهش شکاف دیجیتال در دولت قبل بود،  در حوزه توسعه فیبر منازل هم در سه سال اخیر کمتر از 200 هزار اشتراک خانگی دائر شده است که نسبت به آمار دولت قبل کمتر است."

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.