مردم به شعارها رأی می‌دهند / وزرا آینده باید آنها را اجرا کنند

به گزارش خبرنگار ارز پرس، محسن باقری، عضو شورای عالی کار درباره مناظرات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مهر گفت: صحبت‌هایی که در حال حاضر از سوی نامزدها زده می‌شود شعارهایی است که باید در زمان سکان‌داری محقق شود.

وی با بیان اینکه مردم به این شعارها رأی می‌دهند، افزود: در راستای عملیاتی شدن این شعارها انتخاب کابینه و وزرا اهمیت بسیاری دارد. در واقع باید افرادی برای هر یک از وزارتخانه‌ها برگزیده شوند که به شعارهای رئیس دولت اعتقاد داشته و بی اعتمادی را در جامعه به وجود نیاورند.

وی ادامه داد: برای جامعه کارگری وزارتخانه‌های اقتصاد، کار، کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مهم است؛ از این رو انتظار است رئیس دولت بعدی در چیدمان وزرای این وزارتخانه‌ها کسانی را انتخاب و منسوب کند که دغدغه عملیاتی کردن شعارهای رئیس جمهور چهاردهم را داشته باشند.

این عضو شورای عالی کار با تاکید بر ۳ موضوع جلوگیری از آزادسازی قیمت‌ها، ثبات بازار ارز و برگرداندن کارخانجات به بخش دولتی، اظهار کرد: این ۳ مساله به طور مستقیم در معیشت و امنیت شغلی کارگران دخیل بوده چرا که جهانی سازی نرخ‌ها و تلاطم بازار ارز سبب می‌شود تا معیشت جامعه کارگری تهدید شود. همچنین خصوصی سازی کارخانجات باعث شده تا کارفرماها قرارداد موقت با کارگران ببندند و امنیت شغلی این قشر را با خطر جدی مواجه کنند.

باقری با اشاره به تأکیدات دولت سیزدهم عنوان کرد: در حالی که دولت شهید رئیسی در بازدید از کارخانجات تاکید بر رعایت حقوق کارگران داشت اما در وزارتخانه متولی، این مساله پیگیری نمی‌شد؛ از این رو وزرا باید اجراکننده تفکرات رئیس دولت باشند.

منبع : مهر
برچسب ها :

شعارها آینده

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.