دستگیری 1000 سارق و 84 مالخر طی 3 روز

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ محمدرضا اکبری؛ معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا اظهار کرد: پیرو تدابیر ابلاغی مبنی بر اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های خرد، مرحله اول این طرح در اواخر خرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در استان‌های سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه سرقت‌های خرد شامل وسایل و قطعات خودرو و داخل خودرو، پلاک اتومبیل و موتور، جیب بری و ... است، افزود: با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت با اجرای این طرح منجر به دستگیری یک هزار و 156 نفر و همچنین 84 مالخر و نیز بیش از 2 هزار و 200 فقره کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: طبق آمار کارشناسان طی 3 ماه اول سال سرقت‌های خرد بیش از 19 درصد کشف به وقوع و حدود 43 درصد کشف به کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی ضمن توصیه به شهروندان به اینکه جدا کردن پانل و همراه بردن آن یکی از راه‌هایی است که موجب می‌شود سارقین کمتر به سراغ ضبط‌های بدون پانل و یا اصطلاحاً خالی بروند، خاطرنشان کرد: از قرار دادن اشیاء قیمتی، کیف، وجه نقد، تراول چک، اسناد و مدارک لازم از هویت و مالکیت در داخل خودرو بعد از پیاده شدن از اتومبیل خودداری شود.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: در هنگام استفاده از تلفن، کیفتان را نزدیک بدنتان یا در دستی که آزاد است نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که با امنیت کامل و محکم آن را نگه داشته‌اید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دستگیری مالخر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.